Skontaktuj się z nami: tel. 510 387 847, email: kontakt@taniahurtownia.pl
Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Klientowi, który zawarł umowę na odległość, przysługuje prawo do zwrotu Towaru w terminie 14 dni liczone od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru. Aby zachować termin, należy złożyć odpowiednie oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie to można odesłać:

- w formie papierowej:

P.H.U. KAMA
45-340 Opole
ul Jakuba Kani 3c/13

- w formie elektronicznej:

kontakt@taniahurtownia.pl

Zwrotowi ulegają tylko i wyłącznie produkty nowe, nieużywane, w oryginalnym opakowaniu oraz posiadające nienaruszone znaki akcyzy. Jeżeli zwrot zostanie rozpatrzony pozytywnie, poniesione koszty zostaną zwrócone Klientowi bezzwłocznie, przelewem na wskazany numer konta bankowego.

Zwracany Towar powinien być bezzwłocznie odesłany po złożeniu pisemnego oświadczenia przez Klienta na adres:

P.H.U. KAMA
47-364 Łowkowice
ul. Krapkowicka 55

Do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu.

REKLAMACJE

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku gdy:

a) nastąpiło uszkodzenie mechaniczne powstałe w trakcie transportu Zamówienia do Klienta;

b) stwierdza się niezgodność otrzymanego Towaru z Zamówieniem

W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej Klient zobowiązany jest sprawdzić czy paczka nie zawiera śladów uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu. Jeżeli paczka została uszkodzona, Klient zobowiązany jest do sporządzenia protokołu szkody w momencie odbioru Towaru w obecności kuriera. Brak wyżej wymienionego protokołu skutkuje nie uznaniem reklamacji przez Sprzedającego.

Towar uszkodzony w trakcie transportu zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub jeśli to niemożliwe (np. brak na stanie magazynowym) Sklep zwróci Klientowi poniesione koszty lub zaoferuje inny Towar z dostępnej oferty Sklepu.

W przypadku niezgodności Towaru z Zamówieniem, Sklep zobowiązuje się o dostarczenie bezzwłocznie Towaru zamówionego przez Klienta, a jeśli będzie to niemożliwe (np. brak na stanie magazynowym) Sklep zwróci Klientowi poniesione koszty lub zaoferuje inny Towar z dostępnej oferty Sklepu.

Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 60 dni licząc od dnia jej otrzymania

Formularz odstąpienia od umowy

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji zawarte są w Regulaminie naszego sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl