Promocje
Stock Prestige 40% 500ml
Stock Prestige 40% 500ml
26,99 zł 26,49 zł
szt.
Bacardi Carta Oro 37,5% 700ML
Bacardi Carta Oro 37,5% 700ML
59,99 zł 49,99 zł
szt.
Bacardi Carta Blanca 37,5% 700ML
Bacardi Carta Blanca 37,5% 700ML
59,99 zł 49,99 zł
szt.
Bacardi Spiced 37,5% 700ML
Bacardi Spiced 37,5% 700ML
59,99 zł 49,99 zł
szt.
Soplica orzech laskowy 32% 500ml
Soplica orzech laskowy 32% 500ml
26,99 zł 24,99 zł
szt.
Soplica śliwka 32% 500ml
Soplica śliwka 32% 500ml
26,99 zł 24,99 zł
szt.
Soplica malinowa 32% 500ml
Soplica malinowa 32% 500ml
26,99 zł 24,99 zł
szt.
Soplica wiśnia 32% 500ml
Soplica wiśnia 32% 500ml
26,99 zł 24,99 zł
szt.
Żołądkowa Czysta de Lux 40% 700ml
Żołądkowa Czysta de Lux 40% 700ml
38,99 zł 34,99 zł
szt.
Bacardi Carta Negra 37,5% 700ML
Bacardi Carta Negra 37,5% 700ML
59,99 zł 49,99 zł
szt.
Khortytsa  Premium 40% 500ml
Khortytsa Premium 40% 500ml
39,99 zł 32,99 zł
szt.
Bols Platinum 40% 500ml
Bols Platinum 40% 500ml
29,99 zł 24,99 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Klientowi, który zawarł umowę na odległość, przysługuje prawo do zwrotu Towaru w terminie 14 dni liczone od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru. Aby zachować termin, należy złożyć odpowiednie oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie to można odesłać:

- w formie papierowej:

P.H.U. KAMA
45-340 Opole
ul Jakuba Kani 3c/13

- w formie elektronicznej:

[email protected]

Zwrotowi ulegają tylko i wyłącznie produkty nowe, nieużywane, w oryginalnym opakowaniu oraz posiadające nienaruszone znaki akcyzy. Jeżeli zwrot zostanie rozpatrzony pozytywnie, poniesione koszty zostaną zwrócone Klientowi bezzwłocznie, przelewem na wskazany numer konta bankowego.

Zwracany Towar powinien być bezzwłocznie odesłany po złożeniu pisemnego oświadczenia przez Klienta na adres:

P.H.U. KAMA
47-364 Łowkowice
ul. Krapkowicka 55

Do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu.

REKLAMACJE

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku gdy:

a) nastąpiło uszkodzenie mechaniczne powstałe w trakcie transportu Zamówienia do Klienta;

b) stwierdza się niezgodność otrzymanego Towaru z Zamówieniem

W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej Klient zobowiązany jest sprawdzić czy paczka nie zawiera śladów uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu. Jeżeli paczka została uszkodzona, Klient zobowiązany jest do sporządzenia protokołu szkody w momencie odbioru Towaru w obecności kuriera. Brak wyżej wymienionego protokołu skutkuje nie uznaniem reklamacji przez Sprzedającego.

Towar uszkodzony w trakcie transportu zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub jeśli to niemożliwe (np. brak na stanie magazynowym) Sklep zwróci Klientowi poniesione koszty lub zaoferuje inny Towar z dostępnej oferty Sklepu.

W przypadku niezgodności Towaru z Zamówieniem, Sklep zobowiązuje się o dostarczenie bezzwłocznie Towaru zamówionego przez Klienta, a jeśli będzie to niemożliwe (np. brak na stanie magazynowym) Sklep zwróci Klientowi poniesione koszty lub zaoferuje inny Towar z dostępnej oferty Sklepu.

Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 60 dni licząc od dnia jej otrzymania

Formularz odstąpienia od umowy

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji zawarte są w Regulaminie naszego sklepu.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl