Promocje
Kosz prezentowy
Kosz prezentowy
249,99 zł 219,99 zł
szt.
Soplica Szlachetna 40% 500ml
Soplica Szlachetna 40% 500ml
24,99 zł 21,99 zł
szt.
Absolut Blue 40% 500ml
Absolut Blue 40% 500ml
34,99 zł 32,99 zł
szt.
Finlandia 40% 700ml
Finlandia 40% 700ml
44,99 zł 39,99 zł
szt.
Pan Tadeusz 40% 500ml
Pan Tadeusz 40% 500ml
34,99 zł 27,49 zł
szt.
Ogiński  40% 500ml
Ogiński 40% 500ml
29,49 zł 27,99 zł
szt.
Stumbras Centenary z Kłosem 40% 500ml
Stumbras Centenary z Kłosem 40% 500ml
32,99 zł 28,99 zł
szt.
Stock Prestige 40% 500ml
Stock Prestige 40% 500ml
26,99 zł 24,99 zł
szt.
Wyborowa 40% 500ml
Wyborowa 40% 500ml
28,99 zł 25,49 zł
szt.
Wyborowa Polska Pszenica 40% 500ml
Wyborowa Polska Pszenica 40% 500ml
29,99 zł 23,99 zł
szt.
Żubrówka Biała 40% 500ml
Żubrówka Biała 40% 500ml
26,99 zł 21,99 zł
szt.
Krupnik Premium 40% 500ml
Krupnik Premium 40% 500ml
26,99 zł 21,79 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Klientowi, który zawarł umowę na odległość, przysługuje prawo do zwrotu Towaru w terminie 14 dni liczone od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru. Aby zachować termin, należy złożyć odpowiednie oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie to można odesłać:

- w formie papierowej:

P.H.U. KAMA
45-340 Opole
ul Jakuba Kani 3c/13

- w formie elektronicznej:

kontakt@taniahurtownia.pl

Zwrotowi ulegają tylko i wyłącznie produkty nowe, nieużywane, w oryginalnym opakowaniu oraz posiadające nienaruszone znaki akcyzy. Jeżeli zwrot zostanie rozpatrzony pozytywnie, poniesione koszty zostaną zwrócone Klientowi bezzwłocznie, przelewem na wskazany numer konta bankowego.

Zwracany Towar powinien być bezzwłocznie odesłany po złożeniu pisemnego oświadczenia przez Klienta na adres:

P.H.U. KAMA
47-364 Łowkowice
ul. Krapkowicka 55

Do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu.

REKLAMACJE

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku gdy:

a) nastąpiło uszkodzenie mechaniczne powstałe w trakcie transportu Zamówienia do Klienta;

b) stwierdza się niezgodność otrzymanego Towaru z Zamówieniem

W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej Klient zobowiązany jest sprawdzić czy paczka nie zawiera śladów uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu. Jeżeli paczka została uszkodzona, Klient zobowiązany jest do sporządzenia protokołu szkody w momencie odbioru Towaru w obecności kuriera. Brak wyżej wymienionego protokołu skutkuje nie uznaniem reklamacji przez Sprzedającego.

Towar uszkodzony w trakcie transportu zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub jeśli to niemożliwe (np. brak na stanie magazynowym) Sklep zwróci Klientowi poniesione koszty lub zaoferuje inny Towar z dostępnej oferty Sklepu.

W przypadku niezgodności Towaru z Zamówieniem, Sklep zobowiązuje się o dostarczenie bezzwłocznie Towaru zamówionego przez Klienta, a jeśli będzie to niemożliwe (np. brak na stanie magazynowym) Sklep zwróci Klientowi poniesione koszty lub zaoferuje inny Towar z dostępnej oferty Sklepu.

Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 60 dni licząc od dnia jej otrzymania

Formularz odstąpienia od umowy

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji zawarte są w Regulaminie naszego sklepu.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl